Een dag uit het leven van... commercieel medewerker binnendienst Ella

Ella VisserSeptember 2016 – Ella Visser

De dag gaat beginnen met een kop goede koffie. Vervolgens start ik op en zet als eerste de chat open op onze website. Zo zijn wij de hele dag bereikbaar via de chatbox. Daarna lees ik de binnen gekomen mail. De spoedmailtjes handel ik als eerste af.

Vervolgens kijk ik wie onze nieuwe volgers zijn en of onze tweets geretweet zijn en ga zo maar door. Ook houd ik in de gaten of onze website nog up-to-date is, denk ik mee over de inhoud van de eerstvolgende nieuwsbrief, marketingacties en schrijf een blog voor op onze website.

In onze mailbox komen gedurende de dag regelmatig aanvragen binnen van potentiële huurders. Ik neem contact op met deze potentiële nieuwe huurders, stuur ze de gevraagde informatie en maak indien gewenst een huurvoorstel. Ook komt er regelmatig een webformulier binnen die is ingevuld op onze website. Vaak zijn dit vragen over te huren vergader-/workshopruimte of men heeft interesse in een kantoorruimte.

Tijd voor lunchpauze! Ik vind het belangrijk om voldoende te bewegen en mensen met een kantoorfunctie zullen dit wel herkennen: je zit een groot gedeelte van de dag. Daarom ga ik de beentjes strekken en een rondje wandelen (mits het droog is). Met nieuwe energie op naar de rest van de middag, genoeg te doen!

Ik maak een huurovereenkomst in tweevoud op voor een nieuwe huurder die wij mogen verwelkomen. Ik start voor deze nieuwe huurder een dossier op en zorg dat ik de benodigde documenten in het dossier verzamel. Helaas vertrekken er ook wel eens huurders. De opzeggingen neem ik behandeling. Ook bestaande huurders willen soms wel eens wat anders! Een verhuizing of uitbreiding vraagt ook om een nieuwe huurovereenkomst of een allonge op de bestaande huurovereenkomst. Daarnaast heb ik regelmatig contact met onze Financieel Manager over borg- en huurfacturen en zorg ik dat alles op tijd binnen is zodat iedereen zijn of haar sleutel per de eerste van de maand kan ontvangen!

Kortom, ik ben het centrale aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande huurders met betrekking tot de huurovereenkomsten en alles wat daarbij komt kijken. Je kan mij bereiken via info@placeforbizz.nl of ella@placeforbizz.nl of per telefoon 040-30 90 820. Ik sta met veel enthousiasme voor je klaar!

Meer Informatie

Place for Bizz™ is een concept van Bedrijvencentra Regio Eindhoven BV (BRE BV) en is gevestigd op Collseweg 23, 5674 TR Nuenen. Voor meer informatie neemt u contact met ons op via 040 263 11 11.

Algemene voorwaarden kantoorruimte
Algemene voorwaarden vergaderen
Sitemap

Place for Bizz

8,1

10 0
83 Beoordelingen

Vestigingen

Eindhoven Centrum
Eindhoven De Hurk
Eindhoven Noord
Valkenswaard
Helmond

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van alles rond Place for Bizz?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Contact

Wilt u meer informatie over Place for Bizz? Vul dan onderstaand contactformulier in. We nemen snel contact met u op.

Copyright © 2017 Place for Bizz. Alle rechten voorbehouden.